Ansatte – Københavns Universitet

Videresend til en ven Resize Print Bookmark and Share

CIP > Ansatte

Anne Holmen

Anne Holmen

Professor, centerleder, Centerleder, professor


  1. 2017
  2. Afsendt

    Additive Language Pedagogy: Aligning a Learner-Centered Approach with Student Diversity. / Holmen, Anne.

    I: International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education, 2017.

    Publikation: Forskning - fagfællebedømtTidsskriftartikel

  3. Udgivet

    Towards more languages for more students at University of Copenhagen. The interplay between local and global drivers of change. / Larsen, Sanne; Holmen, Anne.

    CASALC Review 2. 2017. s. 132-144.

    Publikation: Forskning - fagfællebedømtKonferencebidrag i proceedings

  4. 2016
  5. Udgivet

    Forskere: Migrantsprog diskrimineres i Danmark. / Daryai-Hansen, Petra; Holmen, Anne.

    I: Altinget.dk. 2016 ; 1. januar 2016.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  6. Udgivet

    Dansk som akademisk sprog for nordiske studerende. / Holmen, Anne.

    01 januar 2016.

    Publikation: FormidlingNet-publikation

  7. Udgivet

    Parallel Language Strategy. / Holmen, Anne.

    Encyclopedia of Language and Education: Second and Foreign Language Education. red. / Stephen May; Nelleke van Deusen-Scholl. Springer, 2016. s. 1-11.

    Publikation: Forskning - fagfællebedømtEncyclopædiartikel

  8. Udgivet

    Kulturlæring. / Kirilova, Marta; Holmen, Anne.

    Kulturlæring. red. / Marta Kirilova; Anne Holmen. Vol. C9 2016. (CIP-serien Studier i Parallelsproglighed, Vol. C9).

    Publikation: Forskning - fagfællebedømtBidrag til bog/antologi

  9. Udgivet

    Kulturlæring. / Kirilova, Marta; Holmen, Anne.

    København, 2016. (Københavnerstudier i tosprogethed. Serien Studier i parallelsproglighed).

    Publikation: Forskning - fagfællebedømtAntologi

  10. Udgivet
  11. 2015
  12. Udgivet

    Linguistic Diversity among Students in Higher Education : A Resource in a Multilingual Language Strategy? / Holmen, Anne.

    Trancultural Interaction and Linguistic Diversity in Higher Education. red. / Anne H. Fabricius; Bent Preisler. London : Palgrave Macmillan, 2015. s. 116-141.

    Publikation: Forskning - fagfællebedømtBidrag til bog/antologi

  13. Udgivet

    Sproglig diversitet blandt eleverne i grundskolen - fra problem til potentiale. / Holmen, Anne.

    Sprogfag i forandring. Pædagogik og praksis. red. / Annette Søndergaard Gregersen. 2. udgave. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2015. s. 23-54.

    Publikation: Forskning - fagfællebedømtBidrag til bog/antologi

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...11 Næste

ID: 33666627