22. maj 2018

Besøg fra Padova Universitet

D. 14. – 18. Maj besøgte Amy Han, som er EFL underviser fra Centro Linguistico di Ateneo di Padova, CIP som en del af Erasmus+ udveksling program for ansatte. Amy delte sine erfaringer fra sprogenheden i Padova, deltog i møder og sad med til undervisning med ansatte på CIP hele ugen. Besøget bar frugt for begge, som Amy forklarer her:

Jeg besøgte CIP på Københavns Universitet fordi det er kendt for at være et veletableret og innovativt center når det kommer til undervisning på engelsk på videregående uddannelser, selv blandt de andre nordiske lande. Alle, jeg mødte under mit Erasmus+ besøg, var venlige, åbne og imødekommende. Helen Sværke arrangerede møder med flere ansatte samt muligheden for at observere to lektioner. De ansatte var generøse med deres tid, og delte deres viden og erfaringer med mig. Det var et dejligt første møde med CIP og jeg ser frem til et muligt fremtidigt samarbejde med vores sprogcenter på Padova Universitet.

Tak til Amy Han for hendes besøg, hendes tid og den viden, hun delte med os.