Genreanalyse: Gennemskuelig reklame eller troværdige testimonials på Københavns Universitets hjemmeside?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Standard

Genreanalyse: Gennemskuelig reklame eller troværdige testimonials på Københavns Universitets hjemmeside? / Gregersen, Frans.

Organisationskommunikation: Teori og cases om tekst og tale. red. / Helle Petersen. 1. udg. København : Samfundslitteratur, 2014. s. 87-118.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Harvard

Gregersen, F 2014, Genreanalyse: Gennemskuelig reklame eller troværdige testimonials på Københavns Universitets hjemmeside? i H Petersen (red.), Organisationskommunikation: Teori og cases om tekst og tale. 1 udg, Samfundslitteratur, København, s. 87-118.

APA

Gregersen, F. (2014). Genreanalyse: Gennemskuelig reklame eller troværdige testimonials på Københavns Universitets hjemmeside? I H. Petersen (red.), Organisationskommunikation: Teori og cases om tekst og tale (1 udg., s. 87-118). Samfundslitteratur.

Vancouver

Gregersen F. Genreanalyse: Gennemskuelig reklame eller troværdige testimonials på Københavns Universitets hjemmeside? I Petersen H, red., Organisationskommunikation: Teori og cases om tekst og tale. 1 udg. København: Samfundslitteratur. 2014. s. 87-118

Author

Gregersen, Frans. / Genreanalyse: Gennemskuelig reklame eller troværdige testimonials på Københavns Universitets hjemmeside?. Organisationskommunikation: Teori og cases om tekst og tale. red. / Helle Petersen. 1. udg. København : Samfundslitteratur, 2014. s. 87-118

Bibtex

@inbook{8ae5f23ed36b494b8e9dbaa410245707,
title = "Genreanalyse: Gennemskuelig reklame eller trov{\ae}rdige testimonials p{\aa} K{\o}benhavns Universitets hjemmeside?",
author = "Frans Gregersen",
year = "2014",
month = sep,
day = "13",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-593-1966-6",
pages = "87--118",
editor = "Helle Petersen",
booktitle = "Organisationskommunikation",
publisher = "Samfundslitteratur",
edition = "1",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Genreanalyse: Gennemskuelig reklame eller troværdige testimonials på Københavns Universitets hjemmeside?

AU - Gregersen, Frans

PY - 2014/9/13

Y1 - 2014/9/13

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-593-1966-6

SP - 87

EP - 118

BT - Organisationskommunikation

A2 - Petersen, Helle

PB - Samfundslitteratur

CY - København

ER -

ID: 123789257