Hvordan kan en flersprogethedsdidaktik styrke arbejdet med ordforråd i tidlig sprogstart?

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterCommunication

Standard

Hvordan kan en flersprogethedsdidaktik styrke arbejdet med ordforråd i tidlig sprogstart? / Holmen, Anne; Wulff Østerskov, Stine ; Meidell Sigsgaard, Anna-Vera.

Tidligere sprogstart: Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. ed. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, 2018. p. 304-309.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterCommunication

Harvard

Holmen, A, Wulff Østerskov, S & Meidell Sigsgaard, A-V 2018, Hvordan kan en flersprogethedsdidaktik styrke arbejdet med ordforråd i tidlig sprogstart? in P Daryai-Hansen & D Albrechtsen (eds), Tidligere sprogstart: Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, København, pp. 304-309. <https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf>

APA

Holmen, A., Wulff Østerskov, S., & Meidell Sigsgaard, A-V. (2018). Hvordan kan en flersprogethedsdidaktik styrke arbejdet med ordforråd i tidlig sprogstart? In P. Daryai-Hansen, & D. Albrechtsen (Eds.), Tidligere sprogstart: Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed (pp. 304-309). Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole. https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf

Vancouver

Holmen A, Wulff Østerskov S, Meidell Sigsgaard A-V. Hvordan kan en flersprogethedsdidaktik styrke arbejdet med ordforråd i tidlig sprogstart? In Daryai-Hansen P, Albrechtsen D, editors, Tidligere sprogstart: Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. København: Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole. 2018. p. 304-309

Author

Holmen, Anne ; Wulff Østerskov, Stine ; Meidell Sigsgaard, Anna-Vera. / Hvordan kan en flersprogethedsdidaktik styrke arbejdet med ordforråd i tidlig sprogstart?. Tidligere sprogstart: Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. editor / Petra Daryai-Hansen ; Dorte Albrechtsen. København : Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, 2018. pp. 304-309

Bibtex

@inbook{e17e13f196b84b1e8d6fd8c8261a0026,
title = "Hvordan kan en flersprogethedsdidaktik styrke arbejdet med ordforr{\aa}d i tidlig sprogstart?",
author = "Anne Holmen and {Wulff {\O}sterskov}, Stine and {Meidell Sigsgaard}, Anna-Vera",
year = "2018",
language = "Dansk",
pages = "304--309",
editor = "Petra Daryai-Hansen and Dorte Albrechtsen",
booktitle = "Tidligere sprogstart",
publisher = "K{\o}benhavns Universitet og K{\o}benhavns Professionsh{\o}jskole",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Hvordan kan en flersprogethedsdidaktik styrke arbejdet med ordforråd i tidlig sprogstart?

AU - Holmen, Anne

AU - Wulff Østerskov, Stine

AU - Meidell Sigsgaard, Anna-Vera

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 304

EP - 309

BT - Tidligere sprogstart

A2 - Daryai-Hansen, Petra

A2 - Albrechtsen, Dorte

PB - Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole

CY - København

ER -

ID: 210913080