Lærerkognition som centralt udgangspunkt for lærernes praksisnære professionsudvikling – en ny efteruddannelsesmodel

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Lærerkognition som centralt udgangspunkt for lærernes praksisnære professionsudvikling – en ny efteruddannelsesmodel. / Daryai-Hansen, Petra; Henriksen, Birgit.

In: Studier i Læreruddannelse og Profession, Vol. 2, No. 2, 2017, p. 34-61.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Daryai-Hansen, P & Henriksen, B 2017, 'Lærerkognition som centralt udgangspunkt for lærernes praksisnære professionsudvikling – en ny efteruddannelsesmodel', Studier i Læreruddannelse og Profession, vol. 2, no. 2, pp. 34-61.

APA

Daryai-Hansen, P., & Henriksen, B. (2017). Lærerkognition som centralt udgangspunkt for lærernes praksisnære professionsudvikling – en ny efteruddannelsesmodel. Studier i Læreruddannelse og Profession, 2(2), 34-61.

Vancouver

Daryai-Hansen P, Henriksen B. Lærerkognition som centralt udgangspunkt for lærernes praksisnære professionsudvikling – en ny efteruddannelsesmodel. Studier i Læreruddannelse og Profession. 2017;2(2):34-61.

Author

Daryai-Hansen, Petra ; Henriksen, Birgit. / Lærerkognition som centralt udgangspunkt for lærernes praksisnære professionsudvikling – en ny efteruddannelsesmodel. In: Studier i Læreruddannelse og Profession. 2017 ; Vol. 2, No. 2. pp. 34-61.

Bibtex

@article{ffe7965fd190489093d7241e28e1cb6c,
title = "L{\ae}rerkognition som centralt udgangspunkt for l{\ae}rernes praksisn{\ae}re professionsudvikling – en ny efteruddannelsesmodel",
author = "Petra Daryai-Hansen and Birgit Henriksen",
year = "2017",
language = "Dansk",
volume = "2",
pages = "34--61",
journal = "Studier i L{\ae}reruddannelse og Profession",
issn = "2245-8538",
publisher = "L{\ae}reruddannelsens Ledernetv{\ae}rk",
number = "2",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Lærerkognition som centralt udgangspunkt for lærernes praksisnære professionsudvikling – en ny efteruddannelsesmodel

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Henriksen, Birgit

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2

SP - 34

EP - 61

JO - Studier i Læreruddannelse og Profession

JF - Studier i Læreruddannelse og Profession

SN - 2245-8538

IS - 2

ER -

ID: 182833310