Sanne Larsen
Tenure Track Adjunkt
Center for Internationalisering og Parallelsproglighed
Emil Holms Kanal 4
2300 København S
- 2006
- Udgivet
Product and process in argumentative writing produced by foreign language learners: A preliminary investigation
Larsen, Sanne & Albrechtsen, Dorte, 2006, Lines and Traces. Florby, G. & Aijmer, K. (red.). 93 udg. Göteborg: Acta Universitatis Gothenburgensis, s. 53-66Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- 2013
- Udgivet
Re-contextualising academic writing in English: Case studies of international students in Denmark
Larsen, Sanne, 2013, Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet. 291 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- 2016
- Udgivet
Flersproget internationalisering på Københavns Universitet og Roskilde Universitet – andre sprog end engelsk
Larsen, Sanne, Daryai-Hansen, Petra & Holmen, Anne, 2016, I: Sprogforum. 62, s. 51-57Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Genrepædagogik
Lund, K. (red.), Jacobsen Perez, S. (red.), Jacobsen, S. K. (red.), Larsen, Sanne (red.) & Meidell Sigsgaard, A. (red.), 2016, 63 udg. Aarhus Universitetsforlag. 105 s. (Sprogforum).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
Towards more languages for more students at University of Copenhagen: The interplay between local and global drivers of change
Larsen, Sanne & Holmen, Anne, 2017, I: CASALC Review. 2016-2017, 2, s. 132-144 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Need for Focused Literacy Training in the Medical School Curriculum: A Cross-Sectional Study of Undergraduate Students
Kling, J., Larsen, Sanne & Thomsen, Simon Francis, 19 dec. 2017, I: Education Research International. 2017, 6 s., 7273824.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
EMI Handbook
Dimova, Slobodanka, Kling, J., Larsen, Sanne, Molino, A., Drljaca Margic, B., McAllister, D., Rubio, X., Bendazzoli, C., Irun, M., Pulcini, V., Vodopija Krstanovic, I., Stajduhar Mestrovic, I., Solly, M. & Crielsi, S., 2019, 118 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
Faglighed i gymnasiet - Engelsk: Delrapport 5
Larsen, Sanne, Qvortrup, A., Klitgård, I., Jensen, Kim Ebensgaard, Thom, J. R., Grønvold, M., Brevik, L. M. & Tyberg, E., 2019, Odense: Syddansk Universitetsforlag. 147 s. (Gymnasiepædagogik, Bind Særnummer).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
PH.D.-STUDERENDES BEHOV FOR SPROGLIG KOMPETENCEUDVIKLING: En spørgeskemaundersøgelse blandt stipendiater på Københavns Universitet
Larsen, Sanne, 2019, 56 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
Evaluering af den nye forsøgsordning med dansk som andetsprog på Hf-enkeltfag
Larsen, Sanne, Holmen, Anne, Sværke, H., Dimova, Slobodanka, Laursen, Katja Årosin, Øhrstrøm, C. & Ginman, M., jun. 2019, 66 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
ID: 1489782
Flest downloads
-
167
downloads
Towards more languages for more students at University of Copenhagen: The interplay between local and global drivers of change
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
106
downloads
EMI Handbook
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
53
downloads
Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk - et brobygningsperspektiv
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet