16. november 2018

TOEPAS uden for KU

Test of Oral English Proficiency for Academic Staff (TOEPAS) er udviklet på KU. I begyndelsen blev TOEPAS udelukkende benyttet på KU som et værktøj til kompetenceudvikling og kvalitetssikring på engelsksprogede uddannelser. Efterhånden er TOEPAS ved at etablere sig uden for KU. Den 15. november blev endnu en samarbejdspartner føjet til listen.

CIP samarbejder således nu både med Roskilde Universitet og Professionshøjskolen ABSALON som leverandør af TOEPAS certificeringer af undervisere. Dette er muligt ved hjælp af vores transportable setup, som tillader os at udføre certificeringer af høj kvalitet i et klasse- eller mødelokale. Setup’et tillader en automatiseret upload af filer fra certificeringen til en sikret database. Igennem et brugervenligt interface modtager certificeringsdeltageren sin feedback og kan gense sin egen certificeringssession.

Du kan læse mere om TOEPAS på vores hjemmeside. Skulle du være interesseret i at vide mere, er du velkommen til at kontakte CIP.