Anti-Reklame: Værdi & Stil i 1990ernes reklame rettet mod unge

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Standard

Anti-Reklame : Værdi & Stil i 1990ernes reklame rettet mod unge. / Thorup, John Villads.

Ungdom til Ungdom. Stockholm : ----, 1997. s. 8.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Harvard

Thorup, JV 1997, Anti-Reklame: Værdi & Stil i 1990ernes reklame rettet mod unge. i Ungdom til Ungdom. ----, Stockholm, s. 8.

APA

Thorup, J. V. (1997). Anti-Reklame: Værdi & Stil i 1990ernes reklame rettet mod unge. I Ungdom til Ungdom (s. 8). ----.

Vancouver

Thorup JV. Anti-Reklame: Værdi & Stil i 1990ernes reklame rettet mod unge. I Ungdom til Ungdom. Stockholm: ----. 1997. s. 8

Author

Thorup, John Villads. / Anti-Reklame : Værdi & Stil i 1990ernes reklame rettet mod unge. Ungdom til Ungdom. Stockholm : ----, 1997. s. 8

Bibtex

@inbook{3e5a73e074cb11dbbee902004c4f4f50,
title = "Anti-Reklame: V{\ae}rdi & Stil i 1990ernes reklame rettet mod unge",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, unge, livsstil, reklamer",
author = "Thorup, {John Villads}",
year = "1997",
language = "Dansk",
pages = "8",
booktitle = "Ungdom til Ungdom",
publisher = "----",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Anti-Reklame

T2 - Værdi & Stil i 1990ernes reklame rettet mod unge

AU - Thorup, John Villads

PY - 1997

Y1 - 1997

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - unge

KW - livsstil

KW - reklamer

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 8

BT - Ungdom til Ungdom

PB - ----

CY - Stockholm

ER -

ID: 228943