Et analytisk blik på senmodernitetens gymnasium

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

Standard

Et analytisk blik på senmodernitetens gymnasium. / Borgnakke, Karen (Redaktør); Damberg, Erik (Redaktør).

Odense : Syddansk Universitet, 2004. 258 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

Harvard

Borgnakke, K & Damberg, E (red) 2004, Et analytisk blik på senmodernitetens gymnasium. Syddansk Universitet, Odense. <http://www.ifpr.sdu.dk/>

APA

Borgnakke, K., & Damberg, E. (red.) (2004). Et analytisk blik på senmodernitetens gymnasium. Syddansk Universitet. http://www.ifpr.sdu.dk/

Vancouver

Borgnakke K, (ed.), Damberg E, (ed.). Et analytisk blik på senmodernitetens gymnasium. Odense: Syddansk Universitet, 2004. 258 s.

Author

Borgnakke, Karen (Redaktør) ; Damberg, Erik (Redaktør). / Et analytisk blik på senmodernitetens gymnasium. Odense : Syddansk Universitet, 2004. 258 s.

Bibtex

@book{e931be10912d11dd86a6000ea68e967b,
title = "Et analytisk blik p{\aa} senmodernitetens gymnasium",
abstract = "Bogen indeholder artikler med kritiske og empiriske analyser af udviklingen i gymnasiet. Aktuelle reformtendenser og strategier analyseres i den praktiske skolekontekst",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, gymnasiep{\ae}dagogik, empiriske studier i skoleudvikling, ledelse, teamarbejde, evaluering",
editor = "Karen Borgnakke and Erik Damberg",
year = "2004",
language = "Dansk",
publisher = "Syddansk Universitet",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Et analytisk blik på senmodernitetens gymnasium

A2 - Borgnakke, Karen

A2 - Damberg, Erik

PY - 2004

Y1 - 2004

N2 - Bogen indeholder artikler med kritiske og empiriske analyser af udviklingen i gymnasiet. Aktuelle reformtendenser og strategier analyseres i den praktiske skolekontekst

AB - Bogen indeholder artikler med kritiske og empiriske analyser af udviklingen i gymnasiet. Aktuelle reformtendenser og strategier analyseres i den praktiske skolekontekst

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - gymnasiepædagogik

KW - empiriske studier i skoleudvikling

KW - ledelse

KW - teamarbejde

KW - evaluering

M3 - Antologi

BT - Et analytisk blik på senmodernitetens gymnasium

PB - Syddansk Universitet

CY - Odense

ER -

ID: 6400078