Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer. / Borgnakke, Karen.

I: Gymnasiepædagogik, Bind 47, 2004, s. 223-258.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Borgnakke, K 2004, 'Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer.', Gymnasiepædagogik, bind 47, s. 223-258.

APA

Borgnakke, K. (2004). Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer. Gymnasiepædagogik, 47, 223-258.

Vancouver

Borgnakke K. Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer. Gymnasiepædagogik. 2004;47:223-258.

Author

Borgnakke, Karen. / Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer. I: Gymnasiepædagogik. 2004 ; Bind 47. s. 223-258.

Bibtex

@article{758a47f06c3711dcbee902004c4f4f50,
title = "Etnografiske studier i l{\ae}ring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer.",
abstract = "Artiklen gennemg{\aa}r metodologiske problemstillinger i etnografiske studier i l{\ae}ring og anskuer problemstillingen i hele spektret fra den klassiske feltarbejde til dagens internetetnografi",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, it og l{\ae}ring, etnografiske studier i skoleudvikling",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2004",
language = "Dansk",
volume = "47",
pages = "223--258",
journal = "Gymnasiep{\ae}dagogik",
issn = "1399-6096",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer.

AU - Borgnakke, Karen

PY - 2004

Y1 - 2004

N2 - Artiklen gennemgår metodologiske problemstillinger i etnografiske studier i læring og anskuer problemstillingen i hele spektret fra den klassiske feltarbejde til dagens internetetnografi

AB - Artiklen gennemgår metodologiske problemstillinger i etnografiske studier i læring og anskuer problemstillingen i hele spektret fra den klassiske feltarbejde til dagens internetetnografi

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - it og læring

KW - etnografiske studier i skoleudvikling

UR - https://www.sdu.dk/om_sdu/institutter_centre/ikv/formidling/gymnasiepeadagogik/udgaver

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 47

SP - 223

EP - 258

JO - Gymnasiepædagogik

JF - Gymnasiepædagogik

SN - 1399-6096

ER -

ID: 178883267