Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2?

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Standard

Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2? / Borgnakke, Karen.

I: Unge Pædagoger, Nr. 3, 2006, s. 14-26.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Harvard

Borgnakke, K 2006, 'Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2?', Unge Pædagoger, nr. 3, s. 14-26.

APA

Borgnakke, K. (2006). Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2? Unge Pædagoger, (3), 14-26.

Vancouver

Borgnakke K. Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2? Unge Pædagoger. 2006;(3):14-26.

Author

Borgnakke, Karen. / Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2?. I: Unge Pædagoger. 2006 ; Nr. 3. s. 14-26.

Bibtex

@article{b7d8ba206c3611dcbee902004c4f4f50,
title = "Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2?",
abstract = "Artiklen analyserer positioner i den aktuelle debat om forskningsstrategier, evidensbaseret praksis og praksisorienteret forskning",
keywords = "Faculty of Humanities, p{\ae}dagogisk forskning, forskningsstrategier, aktuel forskningspolitik",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2006",
language = "English",
pages = "14--26",
journal = "Unge Paedagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Foreningen Unge Paedagoger",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2?

AU - Borgnakke, Karen

PY - 2006

Y1 - 2006

N2 - Artiklen analyserer positioner i den aktuelle debat om forskningsstrategier, evidensbaseret praksis og praksisorienteret forskning

AB - Artiklen analyserer positioner i den aktuelle debat om forskningsstrategier, evidensbaseret praksis og praksisorienteret forskning

KW - Faculty of Humanities

KW - pædagogisk forskning

KW - forskningsstrategier

KW - aktuel forskningspolitik

M3 - Journal article

SP - 14

EP - 26

JO - Unge Paedagoger

JF - Unge Paedagoger

SN - 0106-5386

IS - 3

ER -

ID: 1086496