Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Standard

Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig. / Ulff-Møller, Jens.

I: Sekvens. Audiovisual Media in Transition, Nr. nr. 14, 2000, s. 243-283.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Harvard

Ulff-Møller, J 2000, 'Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig', Sekvens. Audiovisual Media in Transition, nr. nr. 14, s. 243-283.

APA

Ulff-Møller, J. (2000). Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig. Sekvens. Audiovisual Media in Transition, (nr. 14), 243-283.

Vancouver

Ulff-Møller J. Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig. Sekvens. Audiovisual Media in Transition. 2000;(nr. 14):243-283.

Author

Ulff-Møller, Jens. / Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig. I: Sekvens. Audiovisual Media in Transition. 2000 ; Nr. nr. 14. s. 243-283.

Bibtex

@article{2b97c71074c811dbbee902004c4f4f50,
title = "Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, dansk filmhistorie, filmsociologi, film{\o}konomi, filmpolitik",
author = "Jens Ulff-M{\o}ller",
note = "ISBN 87-89505239 ",
year = "2000",
language = "Dansk",
pages = "243--283",
journal = "Sekvens. Audiovisual Media in Transition",
issn = "0106-2484",
number = "nr. 14",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig

AU - Ulff-Møller, Jens

N1 - ISBN 87-89505239

PY - 2000

Y1 - 2000

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - dansk filmhistorie

KW - filmsociologi

KW - filmøkonomi

KW - filmpolitik

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 243

EP - 283

JO - Sekvens. Audiovisual Media in Transition

JF - Sekvens. Audiovisual Media in Transition

SN - 0106-2484

IS - nr. 14

ER -

ID: 179385