Mød eleverne dér, hvor de er: Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Standard

Mød eleverne dér, hvor de er : Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning. / Moldenhawer, Bolette.

I: Kraka - et magasin for undervisningssektoren, Bind 5, Nr. 19, 2003, s. 27-31.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Harvard

Moldenhawer, B 2003, 'Mød eleverne dér, hvor de er: Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning', Kraka - et magasin for undervisningssektoren, bind 5, nr. 19, s. 27-31.

APA

Moldenhawer, B. (2003). Mød eleverne dér, hvor de er: Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning. Kraka - et magasin for undervisningssektoren, 5(19), 27-31.

Vancouver

Moldenhawer B. Mød eleverne dér, hvor de er: Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning. Kraka - et magasin for undervisningssektoren. 2003;5(19):27-31.

Author

Moldenhawer, Bolette. / Mød eleverne dér, hvor de er : Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning. I: Kraka - et magasin for undervisningssektoren. 2003 ; Bind 5, Nr. 19. s. 27-31.

Bibtex

@article{4744b9e074c411dbbee902004c4f4f50,
title = "M{\o}d eleverne d{\'e}r, hvor de er: Den komplekse h{\aa}ndtering af kulturforskelle i undervisning",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, kulturelle forskelle, interkulturel undervisning",
author = "Bolette Moldenhawer",
year = "2003",
language = "Dansk",
volume = "5",
pages = "27--31",
journal = "Kraka - et magasin for undervisningssektoren",
issn = "1398-0947",
number = "19",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Mød eleverne dér, hvor de er

T2 - Den komplekse håndtering af kulturforskelle i undervisning

AU - Moldenhawer, Bolette

PY - 2003

Y1 - 2003

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - kulturelle forskelle

KW - interkulturel undervisning

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 5

SP - 27

EP - 31

JO - Kraka - et magasin for undervisningssektoren

JF - Kraka - et magasin for undervisningssektoren

SN - 1398-0947

IS - 19

ER -

ID: 109503