Nye medier og kulturel identitet

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Standard

Nye medier og kulturel identitet. / Hjarvard, Stig.

Det digitale Danmark: Omstilling til netværkssamfundet. København, 1999. s. 131-136.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Harvard

Hjarvard, S 1999, Nye medier og kulturel identitet. i Det digitale Danmark: Omstilling til netværkssamfundet. København, s. 131-136.

APA

Hjarvard, S. (1999). Nye medier og kulturel identitet. I Det digitale Danmark: Omstilling til netværkssamfundet (s. 131-136).

Vancouver

Hjarvard S. Nye medier og kulturel identitet. I Det digitale Danmark: Omstilling til netværkssamfundet. København. 1999. s. 131-136

Author

Hjarvard, Stig. / Nye medier og kulturel identitet. Det digitale Danmark: Omstilling til netværkssamfundet. København, 1999. s. 131-136

Bibtex

@inbook{0565d59074c911dbbee902004c4f4f50,
title = "Nye medier og kulturel identitet",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, computer, mediepolitik",
author = "Stig Hjarvard",
year = "1999",
language = "Dansk",
isbn = "87-90850-83-1",
pages = "131--136",
booktitle = "Det digitale Danmark",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Nye medier og kulturel identitet

AU - Hjarvard, Stig

PY - 1999

Y1 - 1999

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - computer

KW - mediepolitik

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 87-90850-83-1

SP - 131

EP - 136

BT - Det digitale Danmark

CY - København

ER -

ID: 192633