Politik som mediemontage: Om mediernes forandring af den politiske kommunikation

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Standard

Politik som mediemontage : Om mediernes forandring af den politiske kommunikation. / Hjarvard, Stig.

Den demokratiske udfordring. København : Hans Reitzels Forlag, 1999. s. 30-51.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Harvard

Hjarvard, S 1999, Politik som mediemontage: Om mediernes forandring af den politiske kommunikation. i Den demokratiske udfordring. Hans Reitzels Forlag, København, s. 30-51.

APA

Hjarvard, S. (1999). Politik som mediemontage: Om mediernes forandring af den politiske kommunikation. I Den demokratiske udfordring (s. 30-51). Hans Reitzels Forlag.

Vancouver

Hjarvard S. Politik som mediemontage: Om mediernes forandring af den politiske kommunikation. I Den demokratiske udfordring. København: Hans Reitzels Forlag. 1999. s. 30-51

Author

Hjarvard, Stig. / Politik som mediemontage : Om mediernes forandring af den politiske kommunikation. Den demokratiske udfordring. København : Hans Reitzels Forlag, 1999. s. 30-51

Bibtex

@inbook{0f04e87074c911dbbee902004c4f4f50,
title = "Politik som mediemontage: Om mediernes forandring af den politiske kommunikation",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, medieinstitution, journalistik, politik, service",
author = "Stig Hjarvard",
year = "1999",
language = "Dansk",
isbn = "87-412-2673-9",
pages = "30--51",
booktitle = "Den demokratiske udfordring",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Politik som mediemontage

T2 - Om mediernes forandring af den politiske kommunikation

AU - Hjarvard, Stig

PY - 1999

Y1 - 1999

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - medieinstitution

KW - journalistik

KW - politik

KW - service

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 87-412-2673-9

SP - 30

EP - 51

BT - Den demokratiske udfordring

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

ID: 193259